Lagu Nak Tido Mana

Ish2 ganas kan cermin tv pecah. Sebenarnya boleh korang nak jadi artis kat sana.


Mengantuknya Mumia Didi Friends Lagu Kanak Kanak Didi Lagu Baru Youtube

Sape-sape yang tengah wat slide show tunjuk-tunjuk gambar lama time-time anual party ke hape ke masih buntu nak pakai lagu background ape aku syorkan korang pakai lagu ni.

. Sebab mereka mengalu-alukan kedatangan orang luar tapi bagi yang berbakatlah. Dan bila cinta adalah air mataku akan tetap tersenyum walaupun dalam duka. Heeh aku tak tahu macam mana boleh jadi lagu tu.

Korang mesti tak syok kan bile baca blog aku tak ada pic aku nie malas nak letak pic kuge aku yang cantik2 n comel2 tu lagi2 aku kan so nak mengelakan dari orang memuji aku so aku tak letak. Top 10 lagu graduasi feveret. Yang aku tahu aku balik dua beradik dah kena tido luar.

High -Light house family. Bila cinta adalah nafas kuingin hidup seabad bila cinta adalah keindahan ku ingin selalu memandangnyabila cinta adalah duka ku x peduli betapa pahitnya luka itu. Macam mana nak jadi artis di Korea.

Heheh perasaan -_- bukan. Point yang pertama suara penyanyi yang macam suara dekan korang. Hahaha kalau untuk Non-Muslim boleh lah.

Macam Nickhkhun Thailand Sandara 2NE1 Filipina.


Mengantuknya Mumia Jom Menari Bersama Didi Friends Didi Lagu Baru Youtube


Download Di 2021 Membaca Buku Lagu Buku


Didiandfriends On Twitter Boleh Try Nyanyi Lagu Mengantuknya Mumia Yang Tengah Viral Tu Https T Co Rf87g5bflg Twitter

No comments for "Lagu Nak Tido Mana"